Australci započeli rat s retuširanim fotografijama

Da spriječi sve češće poremećaje u prehrani mladih djevojaka i opsjednutost izgledom tijela, australska vlada uvodi novu mjeru – svi časopisi s retuširanim fotografijama morat će imati vidljiva upozorenja da je riječ o obrađenim fotkama

Australska vlada zatražila je od modnih časopisa i svih drugih koji objavljuju fotografije ljudskoga tijela da što manje retuširaju fotke, a ako to već i rade onda moraju staviti upozorenje da je riječ o obrađenim fotografijama.

Časopisi koji se budu tako ponašali dobit će kontrolnu oznaku kao onu koja se nalazi na hrani i označava da je riječ o zdravom proizvodu.

Također, australske vlasti traže od dizajnera, marketinških kompanija i časopisa da prestanu nametati najmanje veličine odjeće kao idealne. Ne žele ni fotografije s isključivo mišićavim muškarcima koje sugeriraju da su jedino mišići lijepi.

Ovi pomalo drastični koraci poduzeti su da se pomogne brojnim mladim ljudima koji narušavaju vlastito zdravlje jer žele izgledati kao modeli u časopisima.

'Kult ljepote koji modna industrija nameće ugrožava zdravlje i sreću ljudi, posebno mladih. Riječ je o nestvarnoj ljepoti i mi ovim potezima želimo pokazati da to je to izgled koji ne postoji i da ljudi ne bi smjeli težiti tome', pojasnila je Kate Ellis, australska ministrica za pitanja mladih.
 

Ostali članci

Eva Longoria i Tony Parker stižu u Vodice

Slavni glumačko-sportski par početkom srpnja trebao bi doći u Vodice u kojima će boraviti kao gost kluba Hacienda. Poznati klub iz Vodica pripremio je još jedno veliko iznenađenje za svoje… Pogledajte više...

Svaki sat ispred TV-a povećava rizik od bolesti srca

Višesatno buljenje u televizor nije samo zatupljujuće, već i vrlo nezdravo, tvrde stručnjaci - pogotovo za vaše srce. Istraživanje koje je proveo britanski Medical Research Council… Pogledajte više...

Povremena samoća dobra je za zdravlje

Iako su ljudi po svojoj prirodi društvena bića, ponekad im je potrebna samoća koja je dobra za njihovo psihičko i fizičko zdravlje, pokazuje američko istraživanje. Neki ljudi ne vole biti… Pogledajte više...

Odaberite vašeg voditelja

Array ( [0] => /home/narodni/public_html/index.php [1] => /home/narodni/public_html/_backbone/system/inc.php [2] => /home/narodni/public_html/_backbone/configuration/system_config.php [3] => /home/narodni/public_html/_backbone/system/functions.php [4] => /home/narodni/public_html/_backbone/classes/ea_user.php [5] => /home/narodni/public_html/_backbone/system/router.php [6] => /home/narodni/public_html/_backbone/site/program.php [7] => /home/narodni/public_html/_backbone/site/display_article.php [8] => /home/narodni/public_html/_backbone/modular/mod_elements.php [9] => /home/narodni/public_html/template/site/article.tpl [10] => /home/narodni/public_html/template/site/common/header.tpl [11] => /home/narodni/public_html/template/site/box/mnav.tpl [12] => /home/narodni/public_html/_backbone/modular/mod_onair.php [13] => /home/narodni/public_html/template/site/box/article_gal.tpl [14] => /home/narodni/public_html/_backbone/modular/mod_attachments.php [15] => /home/narodni/public_html/template/site/box/article_other.tpl [16] => /home/narodni/public_html/_backbone/modular/mod_article.php [17] => /home/narodni/public_html/template/site/sub/sub.tpl [18] => /home/narodni/public_html/template/site/box/dj_select.tpl [19] => /home/narodni/public_html/template/site/common/footer.tpl )